DGSOFT

Το μέλλον του CTI



CTI

Το μέλλον του CTI

4 Σεπτεμβρίου 2019

Το 1996, ένα άρθρο του Guy Matthews προέβλεψε τρεις τεχνολογίες CTI που θα διαμορφώσουν τον τρόπο επικοινωνίας των μαζών στο μέλλον: τηλέφωνα μέσω Internet, φαξ μέσω υπολογιστή και εύκολη διεθνή επανάκληση. Όλα αυτά είναι τώρα άμεσα με την σημερινή τεχνολογία CTI.

Ποιό είναι λοιπόν το μέλλον του CTI; Έχει φτάσει η τεχνολογία στην κορυφή της; Τι πρέπει να αναμένουμε από τις ολοκληρωμένες λύσεις CTI;

Το μέλλον του CTI στο «σύννεφο» (cloud)

Το Cloud computing έχει πλέον ανοίξει το δρόμο για τη μαζική υιοθέτηση της CTI τεχνολογίας. Υπάρχουν ισχυρά συστήματα, πλατφόρμες και διαθέσιμες εφαρμογές για κάθε είδους επιχείρηση. Μέσω κλιμακούμενων υπηρεσιών, οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιήσουν τεχνολογίες, όπως η CTI, για να ανταγωνίζονται στο ίδιο επίπεδο με εταιρείες που διαθέτουν περισσότερη τεχνική εμπειρία και μεγαλύτερα πορτοφόλια.

Η βιομηχανία εφαρμογών cloud (SaaS) μετράει ήδη πολλά δισεκατομμύρια δολάρια με ετήσια ανάπτυξη της τάξης του 20%. Η βιομηχανία SaaS φαίνεται να ανεβαίνει στα 132,57 δισ. Δολάρια μέχρι το 2020.

Αυτοί οι αριθμοί αντικατοπτρίζουν και το μέλλον του CTI. Καθώς αυξάνεται η βιομηχανία του cloud computing, οι υπηρεσίες CTI που βασίζονται σε αυτό καθίστανται πιο προσιτές. Εξαιτίας αυτού, η αγορά του CTI θα προσανατολιστεί περαιτέρω προς τις cloud υπηρεσίες και δεν θα μπορεί κανείς να παραβλέψει τα βασικά πλεονεκτήματά του: αποδοτικότητα κόστους, επεκτασιμότητα και προσβασιμότητα.

CTI και απομακρυσμένη πρόσβαση (Mobility)

Το μέλλον του CTI είναι επίσης κινητό. Σύμφωνα με μελέτη της Emergence Capital Partners (ECP), υπάρχουν περισσότερες από 300 εταιρείες κινητής τηλεφωνίας για επιχειρήσεις παγκοσμίως. Οι εταιρείες αυτές επικεντρώνονται σε βασικά τμήματα που περιλαμβάνουν επικοινωνίες, διαχείριση εργασιών και διοργάνωση εκδηλώσεων και επαφών. Αυτό πέφτει ακριβώς στο πεδίο δράσης των ολοκληρωμένων λύσεων CTI και των ενοποιημένων επικοινωνιών.

Η CTI πλατφόρμα της DGSOFT ενοποιεί τις αλληλεπιδράσεις σας με τις επαφές, τους πελάτες ή τους ενδυνάμει πελάτες σας μέσω φωνής, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, συνομιλίας ή SMS. Αυτή η πλατφόρμα καθιστά αυτές τις πληροφορίες διαθέσιμες σε όλες τις επιτραπέζιες και τις κινητές συσκευές σας.

Ένα μέλλον όπου η πρόσβαση μέσω κινητού τηλεφώνου αποτελεί ήδη απαραίτητο μέρος της ολοκλήρωσης του CTI είναι ένα μέλλον επιχειρηματικών προκλήσεων. Σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία Forrester, οι εταιρείες που ενθαρρύνουν τη χρήση κινητών εφαρμογών αναπτύσσονται ταχύτερα από αυτές που δεν το κάνουν. Οι υπάλληλοι που δεν είναι καθηλωμένοι σε ένα μέρος (π.χ. γραφείο) γίνονται πιο προσιτοί, αξιόπιστοι και παραγωγικοί.

Ενσωμάτωση Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης

Τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης και δικτύωσης είναι επίσης κομμάτι του μέλλοντος της CTI τεχνολογίας. Μέσω της ενσωμάτωσης του CTI σε επιχειρηματικές εφαρμογές, όπως το CRM, οι επικοινωνίες στα κοινωνικά μέσα μπορούν να προσεγγιστούν μέσω μιας εννιαίας πλατφόρμας. Δεν υπάρχει λόγος να αλλάζετε πλατφόρμες για να ανταποκριθείτε στις αλληλεπιδράσεις των κοινωνικών μέσων.

Αυτό που πρέπει να σημειωθεί, ωστόσο, είναι η αυξανόμενη χρήση των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης για την αλληλεπίδραση με τις επιχειρήσεις. Οι εταιρείες χάνουν αν παραμελούν τις αλληλεπιδράσεις μέσω του συγκεκριμένου καναλιού επικοινωνίας.

Εξακολουθεί να υπάρχει ανάγκη να διευκολυνθούν και να απλοποιηθούν οι επικοινωνίες μέσω των κοινωνικών μέσων δικτύωσης για τους υπαλλήλους και την ομάδα πωλήσεών σας. Το μέλλον του CTI - όπου οι επιχειρήσεις έχουν τα πλήρη πλεονεκτήματα της βελτιστοποίησης των διαδικασιών μάρκετινγκ, πωλήσεων και υποστήριξης - απαιτεί ενοποίηση των κοινωνικών μέσων που είναι ενιαία και αποδοτική σε όλες τις συσκευές.

Βελτιωμένη ασφάλεια

Όπως συμβαίνει με όλες τις τεχνολογικές εξελίξεις, η τεχνολογία επικοινωνιών ασχολείται με προσπάθειες για την τακτική αξιοποίηση των τρωτών σημείων. Η βελτιωμένη ασφάλεια όσον αφορά την ενσωμάτωση του CTI πρέπει να καλύπτει όλες τις βάσεις δεδομένων που βρίσκονται είτε στο cloud, είτε φιλοξενούνται επιτόπου.

Καλύτερη εμπειρία χρήστη

Εφαρμογές που ενσωματώνονται στο σύστημα CTI αναβαθμίζονται γρήγορα και τακτικά. Αυτό βελτιώνει συνεχώς το πεδίο εφαρμογής της συγκεκριμένης τεχνολογίας. Σε πολλές περιπτώσεις, οι αναβαθμίσεις εισάγουν νέους τρόπους για εσάς και την ομάδα σας στο να πετύχετε σημαντικούς στόχους. Αυτή η αυξημένη αποτελεσματικότητα απαιτεί να προσαρμόζεστε γρήγορα στην αναβαθμισμένη τεχνολογία.

Η βελτίωση της εμπειρίας των χρηστών μέσω απλοποιημένων διεπαφών είναι ένας τρόπος για να επιταχύνετε την καμπύλη μάθησης της ομάδας σας. Οι βελτιωμένες διεπαφές είναι πραγματικά κρίσιμες, καθώς το σύστημα CTI είναι αναπόσπαστο κομμάτι της επιχείρησής σας σε καθημερινή βάση. Όσο ταχύτερη είναι η εκμάθηση, τόσο πιο γρήγορα μπορείτε να επιστρέψετε στην αποδοτική εργασία.


LIKE US ON FACEBOOK:


Καλέστε μας ΤΩΡΑ στο 210-5711581 ή ζητήστε μας περισσότερες πληροφορίες χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα επικοινωνίας.