DGSOFT

Computer Telephony Integration
Contact Center Manager

CTI - Contact Center Manager
Αυτοματοποιημένη διαχείριση εισερχόμενων και εξερχόμενων τηλεφωνικών κλήσεων μέσω ERP/CRM για όλα τα τηλεφωνικά κέντρα

02 Μαΐου 2019

CTI - Softone - Soft1   

CCM/CTI: Αποτελεί μία ισχυρή πλατφόρμα λογισμικού η οποία πάρεχει τη δυνατότητα αυτοματοποιημένης διαχείρίσης εισερχόμενων και εξερχόμενων τηλεφωνικών κλήσεων μέσω του ERP σας. Λειτουργεί ως ο συνδετικός κρίκος μεταξύ του ERP/CRM σας και του τηλεφωνικού σας κέντρου επιτυγχάνοντας την μεταξύ τους διασύνδεση και λειτουργία.

Οι βασικές λειτουργίες του συστήματος είναι: η δρομολόγηση κλήσεων, η παρακολούθηση της κατάστασης αυτών, η υλοποίηση σύνθετων IVRs (Interactive Voice Responses), η εκτέλεση και διαχείριση εισερχόμενων και εξερχόμενων τηλεφωνικών κλήσεων και προωθητικών ενεργειών για την επίτευξη επιχειρηματικών στόχων. κ.α.


Καλέστε μας ΤΩΡΑ στο 210-5711581 ή ζητήστε μας περισσότερες πληροφορίες χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα επικοινωνίας.